Velkomst og generel læsevejledning

Posted: 31. oktober 2009 in Dæå

Velkommen til min blog! Dette er den mest interessante og vedkommende blog der findes (sigter man ikke højt, skal man slet ikke sigte).

Der er ikke så meget her endnu, men det vil komme med tiden. Jeg har adskillige indlæg i kedlen pt.

Med hensyn til læsevejledning så skal man oftest tage det jeg skriver, med et gran salt, da det som regel er pakket godt ind i ironi og sarkasme. Det hele er jo bare for sjov. Skulle man alligevel føle sig forulempet eller provokeret (og i så fald er humoren tabt på vedkommende, og så ved jeg egentlig ikke om der er meget at gøre), foreslår jeg at man lader være med at læse videre. Såre simpelt. Tænk på noget andet, tag det roligt, smil. Der er nok i verden at bekymre sig om.

Hvis du kan lide bloggen, må du hjertens gerne linke til den eller anbefale den til dine venner. Og skriv endelig en kommentar hvis du har ris eller ros – det bliver jeg så glad om hjertet af (nok mest af ros, men ris kan også bruges konstruktivt).

God læsning!
/Heine

Kommentarer
  1. Blondie siger:

    Hej!

    Sikke en fin ny blog du har fået der – der var GODT nok også blevet tomt og stille på den anden 😉

    Glæder mig til at læse mere 🙂

    /Blondie

  2. kongfinland siger:

    Tak skal du ha’!

    Glæder mig at du vil læse med her. Og ja, den anden var blevet frygtelig stille, og jeg er jo nødt til at have et sted hvor jeg kan brokke mig! 😀

Skriv en kommentar