Men hvilken dufter den så af?

Posted: 26. februar 2010 in Dæå, Et sjældent positivt indlæg, Marketing

Når man flytter sammen med en repræsentant for det modsatte køn, opdager man pludselig en masse finurlige genstande som aldeles ikke plejer at være en del af ens hjem. Det finder jeg egentlig ret hyggeligt (årh hvad, nu troede du lige jeg skulle til at brokke mig!), og specielt én genstand her i hjemmet får smilet frem hver eneste gang jeg får øje på den.

Tjek det fantastiske navn på dette produkt:

Jeg elsker marketingfolk og deres leg med sproget! Jeg er sikker på der må have ligget et væddemål til grund for den geniale navngivning vi ser her.

“Det tør du ikke foreslå!”

“Johow, det gør jeg i hvert fald. Watch me!”

Og mellemlederen der står med den endelige beslutning, har sikkert godkendt navnet blot for at pisse topchefen af.

Kan I mærke hvordan jeg glæder mig til at komme ud på arbejdsmarkedet og deltage i den slags gak og løjer på daglig basis?

Nå, men I må have en rådden weekend. Jeg skal være fuld med gamle gutter og have damebesøg, så min bliver awesome! Hej hej!

(Og jaja, min humor er både infantil og latrinær. Sue me.)

Kommentarer
  1. Morfar siger:

    blah svagpissere de skulle have kaldt det YourAnus!

Skriv et svar

