Galde lige fra hoften

Posted: 29. januar 2010 in Brok, Træls

Dagens hadeliste i vilkårlig rækkefølge:

  1. Folk der skriver til en på MSN og som ikke svarer når man skriver tilbage til dem. Havde du kun tid til at snakke i ét minut eller hvad!?
  2. Sne. Så fjern dig dog. For nu at citere en kammerat: “Så længe vi ingen fucking bjerge har i Danmark, har vi intet at bruge sne til!”
  3. Folk der bare er kronisk glade. Hvordan gør I? Giv noget!
  4. Dansk tv der på imponerende vis formår at sætte nye standarder for deprimerende ligegyldige og uintelligente programmer.
  5. At Caroline Wozniacky tror at hun skal til at være sangerinde. Please lad være. Jeg får lyst til at blæse mine ører ud med en højtryksrenser ved tanken om at hun skal synge. I hendes tilfælde gælder den ældgamle græske læresætning “hold kæft og se godt ud” i allerhøjeste grad.
  6. Udlejere der siger at “lejligheden desværre ikke egner sig til tre personer.” Lad os da se den alligevel! Når vi ringer til dig, er det sgu nok fordi vi er ret interesserede i den – eller bare meget desperate. Sig det dog hvis det er fordi du ikke vil have der bor tre, det er skam en ærlig sag, men det der vattede pakken ind i vammel undskyldning er fanme fesent.
  7. Ekskæreste som man møder i byen. Som ser godt ud.
  8. Det frådende monster som jeg bliver til når jeg er fuld.
  9. At jeg kan se mine sendte beskeder på min mobil.
  10. At pige med potentiale flytter fra Aalborg.

Som I nok kan se, kører det ikke rigtigt for tiden. Kom med noget februar, tak. Og en lejlighed. Og penge. Ellers er jeg klar til weekenden. Vist nok.

Dog kan ham her og den her stadig få mig til at smile. Så er der nok stadig håb et eller andet sted…

Kommentarer
  1. Lange siger:

    Nom nom nom nom nom nom nom… Nom nom nom nom nom nom nom… Nom nom nom nom nom nom nom… Nom nom nom nom nom nom nom! Og så allesammen i kor!
    Nom nom nom nom nom nom nom… Nom nom nom nom nom nom nom… Nom nom nom nom nom nom nom… Nom nom nom nom nom nom nom!

  2. Infotainer siger:

    Ser Caroline Wozniacki godt ud? Altså seriøst?

  3. kongfinland siger:

    Fra halsen og ned er hun gudesmuk, ja.

Skriv et svar

