Slet skjult hentydning?

Posted: 25. januar 2010 in Dæå, True story

Da udlejeren til den lejlighed jeg var ude at se søndag formiddag, sagde at han helst tog par ind fordi de har nogle bedre vaner, tror I så han hentydede til at jeg stod i det samme tøj som jeg havde på i byen aftenen inden, at jeg nok stank ret voldsomt af sprut og at jeg tydeligvis ikke havde fået ret meget søvn, eftersom man sover af helvedes til på en busstation?

Jeg er ikke sikker…

Nå. Vaner schmaner. Hvis du vil være kedelig, gammelfar, så bare giv los. Jeg skal i hvert fald heller ikke bo til leje hos en tørvetriller der ikke kan have det sjovt (eller tåle at andre mennesker kan finde ud af det) og derfor har anlagt sig det obligatoriske jeg-er-voksen-og-seriøs-overskæg, som angiveligt udløser en form for autoritet i visse sørgelige kredse.

Sådan en blærerøv… Bare fordi man har et minus på kontoen på over 30.000, ikke ved hvad ens speciale skal handle om, bor på en sofa og er hjemløs om tre uger kan man altså godt have styr på sit liv. Ikke?

Kommentarer
  1. kongfinland siger:

    Nej. Jeg er jo ikke et par… Men det var også en lortelejlighed, så det er fint nok.😉

  2. Linda siger:

    Jo, sgu da. Man er bare i det, der hedder ‘in between phases’.

  3. Rasmus Jensen siger:

  4. kongfinland siger:

    Tak, Linda, jeg håber du har ret! Og velkommen til🙂

    Betyder det at jeg må komme og bo på din sofa, Rasmus?

Skriv et svar

