Brevkassen #8

Posted: 12. januar 2010 in Brevkassen

Og endnu et spørgsmål ovre fra Samlingsbanken (og hvor er jeg bare til fals for den slags smiger der lægges ud med!):

Kære brevkasse-konge. Hvilke filosofi ligger bag dit valg af design? Det er så enkelt og default-agtigt, at det nærmest er retro. Venligst, mig.

Der ligger absolut ingen filosofi bag valget af design – det var bare det der var mindst grimt af de valgmuligheder der var. Og ja, jeg overvejer at gøre noget ved det. Engang.

I øvrigt er jeg glad for du kalder det retro, det lyder langt bedre end at sige det bare er en naturlig konsekvens af min dovenskab og mangel på kreativitet. It works for me.

Kommentarer
  1. Anya siger:

    Her må vist lige indskydes en generel kommentar. Eller rettere, hyldest til din eksamen: super at du er så aktiv på bloggen!

  2. kongfinland siger:

    Tak tak🙂

    Jeg tror ikke fremtids-Finland synes det er fedt når han får karakteren for opgaven, men lige nu er jeg ret ligeglad med ham.

  3. Stinna siger:

    Alle ved, at fremtids-mig ikke har noget at skulle have sagt😉 Keep up the good work!

  4. Morfar siger:

    Det her vil du grine af når du genfinder det på Mændenes Hjem eller Sundholm om 20 år.

  5. kongfinland siger:

    Hvad vil jeg grine af, Morfar? Mit (fra)valg af design oder at jeg er ligeglad med fremtids-Finland? Højst sandsynligt begge dele!

Skriv et svar

