Brevkassen #7

Posted: 12. januar 2010 in Brevkassen

To fellow-bloggere, henholdsvis Dines og Blondie, har samme fremragende spørgsmål til brevkassen, og jeg har naturligvis et lige så fremragende svar parat:

Kære brevkasse. Hvem er Celina Hilslev?

Hun er en upcoming semi-celeb (jeg tror på dig, skat). Jeg ved egentlig ikke helt hvad hun er kendt for; jeg opdagede hende i en Johnson-video, som jeg har linket til tidligere, men vidste ikke hvem hun var før den største stodder jeg kender – ingen nævnt, ingen glemt – berigede mig med hendes navn.

Og så er hun naturligvis min kommende hustru. Hun ved det bare ikke endnu.

Kommentarer
  1. Morfar siger:

    Hun virker sårn lidt småfed i det, men det kan vel løbes væk.

  2. kongfinland siger:

    Jeg skal nok få hende i form.😉

  3. blondie siger:

    Tak for svar!😛

    Og goooood luck with that!😉

  4. kongfinland siger:

    Ja okay, jeg kan godt se den nok er lidt op af bakke😀

  5. Celina Hilslev siger:

    Hej min skat ..

    undskyld jeg ikke fik mødt dig i lufthavnen, havde simpelthen så meget at se til.😉

    – nej jeg er ikke nogle upcoming noget som helst..

    Og jeg ser altså heller ikke ud som da jeg gjorde da jeg var 14-15 år som vist på linket, Hvalpe fedtet er smidt og jeg er i fin form.

    og siden i er så interesserede i mig, kan i da lige få et par (updatede) fotoshoot links med på vejen….

    Mvh Celina Hilslev

  6. sillysøren siger:

    Honk honk!

Skriv et svar

