Brevkassen #6

Posted: 10. januar 2010 in Brevkassen

Følgende spørgsmål (forkortet, red.) er blevet stillet af Anya-bøllemis:

Hvorfor fatter åndssvage, dumme, selvoptagede, irriterende folk ikke, at enden af et kassebånd IKKE er et optimalt sted at placere snottede møgunger, håndtasker, svenskertasker (de der gammelkone rulletasker) og store fede røve mens de lige får en sludder med veninden eller da bare lige et lille hvil?????! HVORFOR, brevkasse?!! Er det muligt at være så utroligt dum og absolut intetfattende, eller slipper de bare alle tosser med genetisk fejl løs omkring jul?

Det er jo hele to spørgsmål på én gang. Det går virkelig ikke… Og dog!

Jeg må være ærlig og indrømme at jeg ikke ved præcis hvorfor disse stupide folk ikke fatter hvad enden af et kassebånd er beregnet til, men du må huske på at man aldrig må undervurdere menneskets stupiditet. Aldrig. Nogensinde. Det minder mig om noget Albert Einstein engang sagde:

“Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the former.”

Og så får du den her med gratis, fordi jeg er gavmild i dag (og fordi det er et bedre citat). Det er Elbert Hubbard der står bag:

“Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.”

Det besvarer forhåbentligt dit sidste spørgsmål.

Kommentarer
  1. Morfar siger:

    Stor visdom der leveres her! Dag nabbit jeg må stramme op.

  2. Anya siger:

    Jeg glippede alt under bøllemis. Bøllemis???!

  3. kongfinland siger:

    Tak for kommentaren og rosen, Morfar! Om det er visdom ved jeg nu ikke – det burde være almen viden!😀

    Ja, Anya. Bøllemis.

Skriv et svar

