Flyskræk

Posted: 27. december 2009 in Dæå

Når man nu lider af galopperende flyskræk (og en masse andre mentale lidelser, men dem kan vi tage en anden gang) og man skal befinde sig ca. 10 km over jordens overflade i et klaustrofobisk lille fly uden benplads det meste af de næste 25 timer, og samtidigt skal lette og lande otte gange i alt (enhver ved at det er her risikoen for flystyrt statistisk set er størst), så ville man ønske man kunne drikke sig et niveau eller to over grønlænderstiv på sådan en tur. Men det er nok ikke en god ide, da jeg allerede i ædru tilstand har svært ved at afholde mig fra at lave bombejokes i lufthavne. De synes vist ikke det er lige så sjovt som jeg.

Hvis det her er sidste gang I hører for mig, så ved I hvorfor.

Til alle dem jeg har såret: Jeg beklager. Jeg var sikkert fuld.

Til alle dem der hader mig: Jeg beklager. Jeg var sikkert fuld.

Til de få der betyder noget: Tak for alt. Der har været mange gode stunder, og nogle få dårlige – men I har altid været der. Lov mig at I husker Kong Finland som han var i sin storhedstid. Og giv den gas til begravelsen. Det er en festdag, ikke en sørgedag. Der skal smiles, skåles og fortælles røverhistorier, ikke grædes.

Her på falderebet får I lige lov at se den udsigt jeg har nydt de sidste fem måneder. Jeg kommer til at savne den, ligesom jeg kommer til at savne det fantastiske vejr og de nye venner jeg har fået her.

Farvel, Manila. Jeg tror vi ses.

Kommentarer
  1. Anya siger:

    Det er rygtedes, at du nu er på dansk grund og brokker dig over vejret. Velkommen hjem. Du bliver sikkert fuld😀

  2. kongfinland siger:

    Ja selvfølgelig, der er jo hundekoldt i dette møgland! Der skulle ikke meget til for at få mig ind i en flyver sydøst på igen…🙂

    Og jeg blev faktisk ikke rigtigt fuld. Jeg synes vi skal prøve igen i aften.

Skriv et svar

