Åbent brev til Celina Hilslev

Posted: 25. december 2009 in Dæå

Kære Celina

Jeg ved godt vi ikke har mødt hinanden (endnu), men det mener jeg bestemt også er en fejl. Kender du den der følelse når man første gang ser ind i øjnene på en fremmed person, og man synes man har kendt vedkommende hele livet? Som om det hele pludselig giver mening? Det tror jeg ikke du gør, og det er derfor jeg synes vi skal mødes. Jeg lander i København ved fire-tiden den 28., og har et par timer jeg skal slå ihjel inden turen går mod Aalborg. Hvis du ingen planer har, synes jeg du skal komme til Terminal 2, så er jeg sikker på vi kan finde en måde at udnytte tiden sammen på…

Afstanden mellem os afskrækker dig muligvis, men det mener jeg slet ikke vi skal bekymre os om i første omgang. Aalborg er en dejlig by, og jeg er sikker på du vil falde til der. Hvis ikke, er det alligevel min plan at flytte til hovedstaden når jeg er færdig med mine studier. Jeg regner med du gerne vil vente på mig, ligesom jeg naturligvis også vil vente på dig. Siden jeg så dig første gang, har jeg alligevel ikke været interesseret i andre piger. Overhovedet. Ikke det fjerneste.

Vær ikke bekymret for at du ikke kan finde mig i lufthavnen, jeg er nem at genkende. Led blot efter den lækre høje fyr i jakkesæt med et frækt glimt i de blå øjne og et kækt, men samtidig mystisk dragende, smil. Kom over, og sig hej. Du vil ikke fortryde det.

Glædelig jul, Celina.

Vi ses snart!

Kommentarer
  1. Anya siger:

    Hvis Celina googler sig selv (…), skulle der være en rimelig chance for at dit budskab når igennem. Dit indlæg er nemlig nr 5 på søgningslisten, når man ikke medregner billedresultater -og kommer i øvrigt før hendes egen blog…😉

  2. kongfinland siger:

    Jeg ved det! Jeg er awesome! Glaeder mig meget til at moede hende…

    Bloggen havde allerede adskillige hits paa hendes navn den dag jeg postede indlaegget🙂

  3. Marolle siger:

    Hvorfor er jeg ikke spor overrasket over at du skriver sådan noget😉 Og velkommen hjem!

Skriv et svar

