Brevkassen #3

Posted: 14. december 2009 in Brevkassen

Svenstrups kommende superjournalist og udbryderkonge Buur har stillet dette spørgsmål:

Kære brevkasse.
Jeg har allerede forsøgt at få svar på dette spørgsmål i en anden brevkasse (se link via mit navn), men nu vil jeg gerne have en second opinion:

Jeg står med det problem, at jeg stadig er jomfru, og jeg er altså 18 år. Jeg tror, det har noget at gøre med, at jeg selv synes, min penis er for lille. Det er ikke fordi, jeg ikke har fået chancen for sex, for det har jeg, op til mange gange, men jeg trækker mig altid.

Min penis er hverken speciel tyk eller lang, synes jeg selv? Kan det være derfor, jeg ikke tør dyrke sex?

Kære Buur

Second opinions er for tabere. Desuden er dette ikke en genbrugsbrevkasse. Jeg er med andre ord pigefornærmet over at du valgte Joans brevkasse over min.

Hej hej.

Kommentarer
  1. Buur siger:

    Kære Finland

    Lad mig først understrege, at jeg udelukkende skrev til John Ørseng, fordi din brevkasse på daværende tidspunkt ikke fandtes.
    Havde jeg kendt til den i tide, havde jeg naturligt skikket dig min mail i stedet.

    Med hensyn til dit svar er jeg helt enig: når man er så flot, som jeg jo er, skal man ikke bekymre sig om penisstørrelse, økonomi eller uddannelse.

    Tak for en god brevkasse!

    /Buur

Skriv et svar

