Må jeg præsentere: Brevkassen!

Posted: 7. december 2009 in Dæå

Jeg kan se at der for nyligt er blevet guidet læsere ind på min blog via søgeordene ‘flotte solbrune piger’, og det er jeg oprigtigt glad for, for er der noget jeg har forstand på, så er det flotte solbrune piger. Derudover er der blevet søgt på ‘ophidset’, hvilket jo helt naturligt leder folk ind på min blog da jeg er ophidset alle døgnets 24 timer. Nogle gange er der endda flotte solbrune piger indblandet, men lige så ofte skyldes min ophidselse den altoverskyggende ignorance som man møder rundt omkring (to sider af samme sag?).

Det glæder mig at pøblen endelig har indset hvor de skal søge information om den slags, så for at komme efterspørgslen i møde vil jeg hermed oprette Kong Finlands Brevkasse og opfordre uvidende læsere til at stille spørgsmål om hvad end der måtte ligge jer på hjerte. Det kan være alt fra politik og verdenssamfundet til livet og dagligdagsproblemer, men selvfølgelig er det de førnævnte solbrune pigebørn der er min hovedekspertise. Jeg ser frem til at svare på jeres uden tvivl dumme spørgsmål, og jeg anser det tilmed som min mest fornemme borgerpligt at oplyse sindene hos formørkede medmennesker og dermed forbedre verdenssamfundet. Hvad gør man ikke for at hjælpe andre…

Brevkassen findes her

Skriv et svar

