Asocialt kontor

Posted: 27. november 2009 in Dæå, Filippinerne, Vrøvl

Det ærgerlige ved at arbejde på et kontor hvor folk ikke snakker til hinanden, er naturligvis at der intet socialt liv er. De to filipinaer der er placeret over for mig, er simpelthen så reserverede at det er helt uhyggeligt! De tør jo nærmest ikke at snakke til en overhovedet, og spørger man om de vil med ud at spise i frokostpausen (helt uskyldigt, for helvede, styr dig), er de lige ved at blive blå i hovedet af frustration over at skulle finde på latterlige undskyldninger der kan fratage dem for at deltage i det skrækkelige scenarie det må være at spise med Dickie og jeg.

Det gode ved at arbejde på et kontor hvor folk ikke snakker til hinanden, er at jeg kan fyre op for den fedeste musik og så rocke med som en anden autist på speed, mens jeg forbereder barnagtig powerpoint-præsentation til lige så barnagtig chef. Det er jo lige før jeg skriger med af mine lungers fulde kraft: “So, I’m coming hooooome…”

Men det ville sgu nok skræmme livet af de små stakkels filippinerpiger. Jeg må hellere modstå fristelsen… Lidt endnu.

Kommentarer
  1. Stinna siger:

    Jeg synes du skal skræmme livet af dem. Dooo it! Og så vil jeg gerne have et fyldigt referatindlæg af hændelsen🙂

  2. kongfinland siger:

    Don’t worry, du får altid et fyldigt referat når der sker et eller andet nyt fucked up i mit liv!😀

  3. Stinna siger:

    Ja det er fantastisk, så er det, som om jeg også har et liv😀

Skriv et svar

