McDelivery – har Filippinerne overgået USA?

Posted: 2. november 2009 in Consumerisme, Filippinerne, Marketing

På min færden rundt i Makatis gader stødte jeg for nylig på dette glimrende reklamefremstød:

CIMG0489

Genialt koncept! Nu kan du få leveret dit kommende hjerteslag lige til døren, UDEN at du behøver forlade din lejlighed!

Jeg ved ikke om McDelivery eksisterer andre steder – det ville næsten overraske mig hvis det ikke var en amerikansk ide – men er det muligt at Filippinerne her har overgået USA?

Kommentarer
  1. Sophie siger:

    Jeg ved ihvertfald at der også er McDelivery i M’asia. Jeg brugte det ihvertfald flittigt🙂 Tror nu også det eksisterer i USA.

  2. kongfinland siger:

    Det er dælme smart. Det kan da kun være et spørgsmål om tid før det kommer til Danmark!🙂

  3. Stinna siger:

    Fuck jeg kender mange, som ville give deres førstefødte for den her ordning😀

Skriv et svar

